SUMARROCA – Ecology Lifestyle Wines and Cava Penedès

SUMARROCA – Ecology Lifestyle Wines and Cava Penedès

Sumarroca treballa per millorar la qualitat de la seva producció de vins i caves. De les bodegues podem destacar que són: Ecologistes. Innovadores. Tradicionals. En l’animació de motion graphics, per desitjar un feliç Sant Jordi a les xarxes, s’han destacat aquests tres components que descriuen la imatge gràfica de Sumarroca….

read more

BLINKSET – Branding per una marca de protectors solars d’ulleres laterals

BLINKSET – Branding per una marca de protectors solars d’ulleres laterals

BLINKSET – Branding per una marca de protectors solars d’ulleres laterals https://vimeo.com/442360881?loop=0https://www.youtube.com/watch?v=Kh14-zQWgkQ Branding i motion graphics de Blinkset que transmet la seva: Professionalitat. Empenta. Energia. Aquest projecte ha seguit la línia gràfica dels 3 conceptes anteriors i ha estat realitzat a Disculpi Studio.

read more

NOVOMESTO – Art Work i disseny del nou cd del grup

NOVOMESTO – Art Work i disseny del nou cd del grup

Novomesto és un grup musical que combina múltiples influències d’estils que van des del rock alternatiu fins al post-hardcore més explosiu passant pel punk-rock. El disseny gràfic del grup neix de les lletres de les seves cançons plenes de metàfores que expressen: Pensaments. Moments Vitals. Crítica Social. Aquest projecte ha…

read more

MARC MIR, MEMÒRIA D’UNA VIDA. Disseny Editorial

MARC MIR, MEMÒRIA D’UNA VIDA. Disseny Editorial

Totes les incògnites que apareixen quan s’analitza la figura de Marc Mir fan que no ens hàgim plantejat aquest llibre com una biografia, perquè hi ha massa caps per lligar en la seva trajectòria vital! Autors: Antoni Romeu i Alemany Carme Ballesta i Senabre Ramon Rovira i Tobella Fotografia: Tona Romeu…

read more

GENERATION – Branding per empresa tecnològica

GENERATION – Branding per empresa tecnològica

GENERATION – Branding empresa tecnològica Per tenir una empresa cal tenir una marca. Al dissenyar la marca de l’empresa vaig potenciar la seva: Fortalesa. Caràcter. Innovació. Això els ha ajudat a vendre i a explicar als seus clients les seves solucions de hardware i software.

read more